Pasta z resztek (z ciecierzycą)

Kolejna pasta na moim blogu i kolejny przepis z ciecierzycą.
Pasta zrobiona jest z resztek, jakie miałam w lodówce i które musiały być do czegoś wykorzystane.


składniki:
- 1/2 awokado
- 1/2 puszki ciecierzycy
- 3 duże suszone pomidory z zalewy olejowej
- 1 łyżki oleju z suszonych pomidorów
- średni ogórek kiszony
- 1 ząbek czosnku
- sól, pieprz
- ostra papryka w proszku


Zmiksowałam awokado, ciecierzycę, suszone pomidory, zmiażdżony ząbek czosnku. 
Doprawiłam i dodałam potartego ogórka kiszonego.
Wymieszałam wszystko.



Komentarze

  1. Pasty z resztek często są najsmaczniejsze, a Twoja wygląda pysznie - bardzo lubię mieszankę awokado z ciecierzycą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie wygląda jak z resztek ;) Przeciwnie prezentuje się bardzo zachęcająco i apetycznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty