Mini "chlebki" z opiekacza

Dostałam dzisiaj ochoty na małe kanapeczki.
Wykombinowałam na szybko takie chlebki z opiekacza.

Zmiksowałam składniki:
- 1,5 łyżki mąki kokosowej
- 1,5 łyżki mąki sezamowej
- szczypta soli
- szczypta proszku do pieczenia bg
- łyżeczka oliwy z oliwek
- 2 łyżki wody

Masę piekłam w opiekaczu wysmarowanym wcześniej olejem kokosowym. 


Wyszły takie chlebki. Niestety są troszkę suche...

...ale posmarowałam je masłem....


...obłożyłam pomidorkiem 



i zjadłam ze smakiem.

Komentarze

  1. super pomysł :) mam nadzieję wykorzystać, bo jest super prosty i szybki, niestety musze najpierw domyć opiekacz z resztek glutenu i sera po współlokatorach (jak można żywić się tylko tostami?!) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. aż tyle Ci ich wyszło z łącznie 3 łyżek mąki? :) nieźle!
    w sumie to muszę się tu u Ciebie porozglądać... albo przyślę córę bezmięsną, skoro masz przepisy na łyżki, to to będzie coś dla niej akurat [reszta rodziny wszystkożerna ;) ]

    pozdrawiam serdecznie, Cholera Naczelna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeglądanie rzepisów. Mięsnych będzie coraz więcej.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty