Wytrawne muffinki gryczane


Składniki z których upiekłam te muffinki wrzucałam do miski "na oko" i wymieszałam:
- ok.pół woreczka ugotowanej kaszy gryczanej
-1 jajko
- 5 rozmrożonych kulek szpianku
- wędlina pokrojona w kosteczkę
- czerwona papryka drobno pokrojona
- starty ser żółty
- sól, pieprz
- ziarna słonecznika
- otręby gryczane
- łyżeczka łusek babki jajowatej (dla zgęstnienia masy) - myślę, ze mozna ten skladnik ominąć

Masę przekładamy do formy na muffinki, posypałam sezamem. Piekłam ok. 25 minut w 180 stopniach.




Komentarze

  1. Dziękuję za dodanie przepisu do akcji kulinarnej Muffinki na diecie! Właśnie o takie oryginalne przepisy mi chodziło - brawo! Pozdrawiam z Doliny smaków!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają pysznie i w moim guście! chyba się pokuszę i upiekę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty