Zupa z zielonych warzyw z dodatkiem puree z dyni

Zupka lekka i zdrowa. W sam raz na taki upalny dzień jak dzisiaj.


Nie podam dokładnej ilości składników, bo ich nie odmierzałam.  Zrobiona jest z resztek jakie zostały mi m.in. w zamrażalniku.

- różyczki brokuła
- kulki mrożonego szpinaku
- fasolka szparagowa
- puree z dyni (miałam gotowe w słoiku - własnej roboty)
- ząbek czosnku
- sól, pieprz
- łyżka oleju kokosowego


Pogotowałam (aż do miękkości) w garnku w małej ilości różyczki brokułów i kulki szpinaku. Wszystko delikatnie zblendowałam, ale nie na kremową masę. Pozwoliłam, aby zostały grudki warzyw. Dodałam puree z dyni, olej kokosowy oraz zmiażdżony czosnek i jeszcze chwilę pogotowałam.
Doprawiłam solą i pieprzem.
W osobnym garnuszku (można w parowarze) ugotowałam fasolki szparagowe i wrzuciłam je do ugotowanej już zupki.
W miseczce udekorowałam kiełkami z rzodkiewek.




Komentarze

Popularne posty