Posiłki do pracy zgodne z dietą rozdzielną

Przedstawiam dzisiaj moje jedzonko jakie szykuję sobie do pracy zgodnie z dietą rozdzielną. Wykorzystuję to co mam w lodówce. Często używam zmagazynowanego w zamrażalce szpinaku.

Pierwszy to posiłek z produktów neutralnych: sałatka.



Wymieszałam ser feta z 2 małymi pomidorkami, kilkoma zielonymi oliwkami, połową żółtej papryki, kiełkami rzodkiewki i kozieradki. Wszystko wymieszałam, doprawiłam solą i pieprzem, dodałam nierafinowany olej lniany.
Ponieważ jest to potrawa neutralna można ją zjeść z chrupkim pieczywem lub chlebem (najlepiej pełnoziarnistym lub otrębowym).



Drugi posiłek to danie węglowodanowe:



Składniki:
-makaron żytni razowy (rurki)
-szpinak mrożony
-kilka pieczarek
-łyżka jogurtu naturalnego lub śmietany
-sól, pieprz
-kiełki

Pieczarki poddusiłam na oliwie, dodałam rozmrożony szpinak, doprawiłam. Następnie dodałam łyżkę jogurtu, wymieszałam. Mieszankę dodałam do ugotowanego makaronu. Dosypałam kiełki. Takie danie można podgrzać w pracy w mikrofalówce (jeśli jest taka możliwość) lub zjeść na zimno.


Komentarze

  1. Szukałam własnie czegoś nowego, a ostatnio przez złotą jesień (a dziś u nas przysypaną śniegiem)dla kontrastu podoba mi się "zielone jedzonko".
    Fajny ten makaron :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty