Tarta z cukinią i szpinakiem





Składniki:
- gotowe ciasto francuskie (u mnie light)
- ser feta
- szpinak mrożony w kulkach
- łyżka śmietany
- ząbek czosnku
- oliwa z oliwek
- pomidor
- natka pietruszki
- cukinia
- parę plastrów czerwonej papryki
- sól, pieprz

Piekarnik nagrzałam do 200 stopni. Szpinak rozmrażamy, mieszamy ze śmietaną, zmiażdżonym ząbkiem czosnku, przyprawami. Ciasto francuskie wykładamy na formę do pieczenia tarty (ja piekłam na silikonowej), nakłuwamy ciasto widelcem, smarujemy oliwą. Następnie rozkładamy sos szpinakowo-czosnkowy, rozkładamy plastry cukinii, papryki, kostki sera feta. Pieczemy ok.20 minut. Po upieczeniu rozkładamy na tartę plastry pomidora oraz posypujemy posiekaną natką pietruszki.

Na zdjęciu jest pół mojej tarty, druga połówka była przygotowana dla mojej pociechy dodatkowo z serem żółtym i szynką.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty