Krem z cukini z marchewką i szpinakiem

Pyszna i lekka zupka "zrobiła mi się" dziś na obiad.


Składniki:
- 1 cukina
- 3-4 kostki zamrożonego szpinaku
- 2 marchewki
- sól, pieprz
- ząbek czosnku
- świeża bazylia

Cukinię obrałam, pokroiłam na kosteczki i poddusiłam na oliwie z oliwek. Następnie zmiksowałam, wlałam z powrotem do garnka, dolałam wody, wcisnęłam czosnek, dodałam kulki zamrozonego szpinaku. Zagotowałam. Gotowalam na małym ogniu do czasu aż szpinak się rozmroził, a potem jeszcze kilka minut. Doprawiłam, dodałam swieżej bazylii. Marchewkę pokroiłam krążki i ugotowałam w parowarze. Dodałam do ugotowanej zupki.

Weganimy ZDROWO!Organizator: kikimora

Komentarze

  1. Hej, zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty