Jajecznica z cukinią i kaszą jaglaną

Dzisiaj postanowiłam troszkę urozmaicić swoją jajecznicę. Wykorzystałam kilka produktów, które akurat były w lodówce,zwłaszcza ugotowaną  kaszę jaglaną. Gotując kasze nigdy nie potrafię ugotować takiej ilości, która akurat będzie mi potrzebna. Zostaje mi jej więcej, więc aby się nie zmarnowała przechowuję ją w lodówce na kolejne najbliższe dni.



Składniki:
- 1/3 cukini średniej 
- 2  jajka
- 2 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
- sól
- łyżka oleju kokosowego
- rzodkiewka do dekoracji

Cukinię obrałam, pokroiłam w kostki i podsmażyłam na oleju kokosowym. Dodałam kaszę jaglaną i jeszcze chwilę smażyłam. Wbiłam jaja, doprawiłam i smażyłam jajecznicę.
Ja swoją udekorowałam pokrojoną rzodkiewką. 
Następnym razem dodam przy smażeniu cukinii czerwoną paprykę. 


Komentarze

  1. Jajecznicy z cukinią jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na urozmaicenie jajecznicy, z chrupiącą cukinią musi być smakowicie. Ja też zawsze mam nadwyżkę jaglanej ale robię to trochę celowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty