Masełko kokosowo-migadłowo-daktylowe

Zrobiłam dzisiaj dla dzieci masełko. Uwielbiają nutellę, ale ze względu na uczulenie na czekoladę postanowiłam pokombinować coś sama.


Ilości składników są dodawane troszkę "na oko" w zależności od smaku masełka.

Zmiksowałam:
- 0,5 szklanki płatków kokosowych
- 2 łyżki płatków migdałowych
- łyżeczkę stopionego oleju kokosowego
- łyżkę masła
- ok.3 łyżki mleczka do kawy
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- ok. 2 łyżki syropu daktylowego


Dzieciakom masełko bardzo smakuje.




Domowy Wyrób

Komentarze

  1. Czy ono jest różowe? :) Moje z bananem też się zrobiło różowe i nie mam pojęcia, czemu taka reakcja zaszła... W każdym razie musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jest lekko różowe, ale to od syropu daktylowego.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty