Zielona zupa - krem z warzyw

Przez ostatnich kilka i najbliższych dni bazuję w kuchni głównie na warzywach i trochę owocach.
Ale nie ograniczam zdorwych tłuszczów, zwłaszcza ulubionego oleju kokoswego.
Dzięki temu czuje się lżej i mój przewód pokarmowy lepiej pracuje.
Dlatego dzisiaj ugotowałam zupę - krem z warzyw.



Składniki:
- pół cukinii
- pół brokuła
- kilka marchewek juniorek
- 5 kulek mrożonego szpinaku
- sól, pieprz
- tymianek
- olej kokosowy - 1 łyżka
- jogurt naturalny - kilka łyżek
- 1 łyżka mąki z ciecierzycy
- woda


Szpinak odmroziłam. Cukinię obrałam, pokroiłam na kawałeczki i poddusiłam na oleju kokosowym.
Gdy cukinia zaczęła nabierać koloru brązowego zalałam ja gorącą wodą i dodałam różyczki brokułów, marchewki, szpinak. Doprawiłam. Gotowałam ok.15 minut po czym całość zblendowałam. Zagęściłam zupę jogurtem naturalnym zmieszanym z mąką z ciecierzycy (niekoniecznie trzeba dodawać mąkę) .
Jeszcze chwilę zupę pogotowałam.




z "kleksikiem" jogurtu naturalnego:




Lato w pełni!

Wegetariański obiad III

Komentarze

  1. PYSZNA I WARTOŚCIOWA ZUPKA:) POLECAM TEZ MOJĄ SZPINAKOWO-BROKUŁOWĄ Z RYŻEM:
    POZDRAWIAM
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/search/label/zupy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty